Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Antczak Stefan
(1)
Grzejszczak Jakub
(1)
Miszczak Agata
(1)
Rożej Anna
(1)
Śliżewska Joanna
(1)
Śliżewski Paweł
(1)
Żelazo Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Zarządzanie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Zaprezentowane w monografii treści oraz wynikające z ich analizy wnioski dotyczą prawidłowości funkcjonowania podmiotów w uwarunkowaniach rynkowych. Podstawą wskazania procedur i narzędzi oddziaływania na uczestników rynku, było postrzeganie marketingu jako procesu społecznego i zarządczego, nie tylko do „sprzedaży i kupna” dóbr, towarów i usług, ale głównie do wymiany wartości. W takim ujęciu marketing to wszelka wiedza i umiejętności jej wykorzystania, w logicznym postępowaniu na rynku oraz w życiu, dla rozpoznawania potrzeb (pragnień) społecznych i ich zaspokajania w czasie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej