Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(68)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(63)
Proza
(45)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Filmy i seriale
(3)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(76)
wypożyczone
(17)
nieokreślona
(3)
Placówka
Planeta 11
(25)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(11)
Filia nr 2
(2)
Filia nr 4
(4)
Filia nr 5
(11)
Filia nr 6
(8)
Filia nr 9
(11)
Filia nr 10
(7)
Filia nr 12
(5)
Filia nr 13
(6)
Filia nr 16
(4)
Filia nr 18
(2)
Autor
Machanienko Wasilij (1981- )
(9)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(6)
Kazuhiro Hara
(5)
Touno Mamare (1973- )
(5)
Tuczapska Paulina
(5)
Warda Małgorzata (1978- )
(5)
Cline Ernest (1972- )
(3)
Darda-Gramatyka Joanna
(3)
Kopociński Dariusz
(3)
Kostick Conor (1964- )
(3)
Sitkiewicz Gabriela
(3)
Bargiel Nina G
(2)
Bednarek Józef
(2)
Bębas Sylwester (1981- )
(2)
Chojnowska Ilona (1982- )
(2)
Cieślik Marek
(2)
Cooke Olivia (1993- )
(2)
Dashner James (1972- )
(2)
De la Motte Anders (1971- )
(2)
Kamiński Janusz (1959- )
(2)
Mendelsohn Ben (1969- )
(2)
Penn Zak (1968- )
(2)
Sheridan Tye (1996- )
(2)
Silvestri Alan (1950- )
(2)
Skelly Jennifer
(2)
Spielberg Steven (1946- )
(2)
Urbanik Paweł (1984- )
(2)
Ziembińska Ewa
(2)
Adamczyk Dariusz (1970- )
(1)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Barney Darin David (1966- )
(1)
Bober Wojciech Jerzy
(1)
Brady Dustin (1986- )
(1)
Brady Jesse
(1)
Brooks Max (1972- )
(1)
Cajgner Wojtek (1987- )
(1)
Carr Adrian (1951- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Dashner James
(1)
Datello Rachael
(1)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Dukaj Jacek (1974- )
(1)
Dzieża Wiesława
(1)
Ferris Joshua (1974- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Frier Sarah
(1)
Fronia Marcin
(1)
Fry Jason (1969- )
(1)
Gajek Grzegorz (1987- )
(1)
Gawkowski Krzysztof (1980- )
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Grubicka Joanna
(1)
Helten Conrad
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jakuszewski Michał (1958- )
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Jemisin N. K. (1972- )
(1)
Kalaga Wojciech
(1)
Kamińska-Nawrot Aneta
(1)
Kardaras Nicholas (1964- )
(1)
Kemmerer Brigid
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Kościuczuk Tomasz
(1)
Latham Roy
(1)
Legramandi Francesco
(1)
Leksy Karina
(1)
Lisowski Rafał (1981- )
(1)
Lockwood Patricia (1982- )
(1)
Maciejewski Robert (1969- )
(1)
Macios Karolina
(1)
Malinowski Jerzy (tłumacz)
(1)
Mather Matthew (1969- )
(1)
Melaranci Elisabetta
(1)
Nadana Katarzyna
(1)
Norton Zeke (1970- )
(1)
Nowikowska Katarzyna
(1)
Opiat-Bojarska Joanna
(1)
Pawlak Maciej (tłumacz)
(1)
Pelosi Giuseppe (1965- )
(1)
Pinker Steven (1954- )
(1)
Plis Jerzy
(1)
Pol Eric
(1)
Polak Jędrzej (1958-2020)
(1)
Reedy Trent
(1)
Rosłan Katarzyna
(1)
Salfo Federica
(1)
Scollon Bill
(1)
Serata Sarah
(1)
Siwicki Maciej (prawo)
(1)
Skalski Dariusz
(1)
Sobczak Jacek
(1)
Stephens-Davidowitz Seth
(1)
Sweterlitsch Thomas
(1)
Szewczyk Sara
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Tidhar Lavie (1976- )
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Whitty Monica T. (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(57)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(68)
angielski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(14)
Młodzież
(14)
Dzieci
(4)
6-8 lat
(3)
0-5 lat
(2)
9-13 lat
(2)
Informatycy
(1)
Prawnicy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści bezpieczeństwa oprogramowania
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(15)
Literatura polska
(11)
Literatura rosyjska
(9)
Literatura japońska
(5)
Film amerykański
(3)
Literatura irlandzka
(3)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura izraelska
(1)
Temat
Rzeczywistość wirtualna
(64)
Gry komputerowe
(14)
Internet
(12)
Gry fabularne
(9)
Nastolatki
(5)
Śledztwo i dochodzenie
(5)
Cyberprzestępczość
(4)
Cyberterroryzm
(4)
Przyjaźń
(4)
Awatar (rzeczywistość wirtualna)
(3)
Licea
(3)
Młodzież
(3)
Rodzina
(3)
Zakochanie
(3)
Barbie (lalka)
(2)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(2)
Biurowce
(2)
Dzieci
(2)
Graficy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Minecraft
(2)
Policja
(2)
Prawo komputerowe
(2)
Programiści
(2)
Przestępstwo komputerowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Sekrety rodzinne
(2)
Sieroty
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Sztuka przetrwania
(2)
Terroryzm
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Uzależnienie od komputera
(2)
Walka dobra ze złem
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Adopcja
(1)
Archiwiści
(1)
Autoprezentacja
(1)
Awatary (rzeczywistość wirtualna)
(1)
Bankowość elektroniczna
(1)
Barbie (postać fikcyjna)
(1)
Bezludna wyspa
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo informacyjne
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Big data
(1)
Bliskie związki międzyludzkie
(1)
Bolek i Lolek (postacie fikcyjne)
(1)
Chłopcy
(1)
Cyberkultura
(1)
Cybernetyka
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberseks
(1)
Czytelnictwo
(1)
Dobra informacyjne
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Fryzjerzy
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Influencerzy
(1)
Infrastruktura krytyczna
(1)
Instagram
(1)
Jurysdykcja
(1)
Karty płatnicze
(1)
Kobieta
(1)
Kolonizacja kosmosu
(1)
Komputery
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kradzież tożsamości
(1)
Kultura masowa
(1)
Kultura minojska
(1)
Loty kosmiczne
(1)
Magia
(1)
Mitologia
(1)
Miłość
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Niewidomi
(1)
Nieśmiałość
(1)
Obrona terytorium kraju
(1)
Ojcowie i synowie
(1)
Oszustwo
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pieniądz elektroniczny
(1)
Pisarze
(1)
Pismo
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Podróże
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Pranie pieniędzy
(1)
Prawo
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo karne
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(3)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Polska
(2)
Szwecja
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Fajstos (Grecja ; miasto dawne)
(1)
Izrael
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Pittsburgh (Stany Zjednoczone, stan Pensylwania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść
(35)
Fantastyka
(16)
Opracowanie
(7)
Science fiction
(7)
Fantasy
(6)
Powieść obyczajowa
(6)
Dystopia
(4)
Film fabularny
(2)
Film przygodowy
(2)
Kryminał
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Romans
(2)
Thriller
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Film 3D
(1)
Film animowany
(1)
Film familijny
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publicystyka
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
69 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Kroniki Atopii / Matthew Mather ; przełożył Jędrzej Polak. - Poznań : Czwarta Strona, copyright 2015. - 655, [1] strona ; 20 cm.
Wyobraź sobie, że pracujesz wydajniej, nie chodząc tak często do pracy. Chcesz wrócić do formy? Twój nowy sobowtór zabierze cię na przebieżkę, gdy ty będziesz opalał się przy basenie. Wyglądaj jak chcesz, kiedy chcesz i gdzie chcesz - i żyj przy tym dłużej. Sam stwórz potrzebną ci rzeczywistość. Zapisz się od razu! Za darmo! U schyłku XXI wieku świat dochodzi do siebie po Wojnach Pogodowych. Na Atopii, wyspie-raju, prowadzi się tajne testy nowej technologii, która daje ludziom możliwość kreowania alternatywnych rzeczywistości, idealnych światów, a także przenoszenia się do nich i zatracania w nich, podczas gdy ich sobowtór zajmuje się ich realnym ciałem. Ale Atopia, która miała być ratunkiem dla ludzkości, staje się pułapką, w której nic nie jest do końca ani rzeczywiste, ani złudne. Piękny sen zamienia się w koszmar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koniec gry. 1 / Mamare Touno ; [rysunki Kazuhiro Hara ; tłumaczenie Paulina Tuczapska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2016. - 259, [1] strona, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 19 cm.
(Log Horizon / Mamare Touno ; 3)
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyruszają na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niedziela w Akibie / Mamare Touno ; [rysunki Kazuhiro Hara ; tłumaczenie Paulina Tuczapska]. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, styczeń 2019. - 272, [4] strony, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 18 cm.
(Log Horizon / Mamare Touno ; 5)
Po wygranej kampanii na Piaskowym Liściu Akiba szykuje się do Festiwalu Wagi. To ogromne przedsięwzięcie ma za zadanie zaprezentować potęgę technologiczną i rzemieślniczą miasta, a także polepszyć stosunki pomiędzy Poszukiwaczami Przygód i tuziemcami. Jednak komuś zależy, żeby zakłócić plany Przymierza Okrągłego Stołu... Kim jest wróg i jakie są jego cele? To wszystko już w tym tomie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Log Horizon / Mamare Tuono ; 1)
Lubicie grać w MMORPG? Spędzacie godziny w sieci przemierzając fantastyczne krainy i walcząc z bestiami? A co jeśli nie moglibyście wrócić? Gdyby gra stała się dla was rzeczywistością, z której nie bylibyście w stanie uciec? Taki właśnie los spotkał Shiroe i wiele tysięcy innych graczy z całego świata, którzy zostali uwięzieni wewnątrz rzeczywistości niezwykle podobnej do tej, którą znają z ulubionej przygodówki. I choć cały schemat walk, zdobywania ekwipunku i podnoszenia poziomów pozostał ten sam, to starcie oko w oko z potworem przestało przypominać ekscytującą rozrywkę, a dla wielu stało się prawdziwym koszmarem. Czy z powszechnego chaosu, jaki zapanował pośród zdezorientowanych mieszkańców cyfrowego świata, zdoła wyłonić się funkcjonalne społeczeństwo, czy nowa rzeczywistość obróci się przeciwko graczom?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rycerze Camelotu / Mamare Touno ; [rysunki Kazuhiro Hara ; tłumaczenie Paulina Tuczapska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2016. - 260, [4] strony, [2] karty tablic złożone : ilustracje ; 19 cm.
(Log Horizon / Mamare Tuono ; 2)
Po uratowaniu Serary i wydostaniu się z Susukino, bohaterowie wracają do Akiby. Choć nie minęło wiele czasu od momentu, gdy ją opuścili, w mieście zdążyły zajść bardzo niepokojące zmiany. Działalność poszczególnych gildii, nakierowana wyłącznie na własny zysk, najmocniej zaczęła odbijać się na niezrzeszonych i nowicjuszach. Doszło do tego, że początkujący gracze są wykorzystywani do niewolniczej pracy, a wśród mieszkańców dominują nastroje apatii i zrezygnowania. Shiroe decyduje się wziąć sprawy w swoje ręce i naprawić sytuację w Akibie. Ale czy jedna osoba jest w stanie coś zdziałać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest rok 2045. Ziemia jest okropnym miejscem. Zasoby ropy się wyczerpały. Klimat się rozregulował. Na planecie panują głód, bieda i choroby. Większość ludzi ucieka od przytłaczającej rzeczywistości, prowadząc wirtualne życie w OASIS, pełnej rozmachu utopii online, gdzie można być, kim się chce i spokojnie funkcjonować, grać i zakochiwać się na jednej z tysiąca planet. Wade Watts żyje w OASIS od wczesnego dzieciństwa i podobnie jak wielu innych, ma obsesję na punkcie Miedzianego Klucza, cyfrowego „wielkanocnego jajka”, ukrytego gdzieś głęboko w cyfrowej rzeczywistości. Schował go przed śmiercią tam założyciel OASIS, James Halliday, multimiliarder. Ten, kto go znajdzie, odziedziczy jego majątek i przejmie kontrolę nad grą. Przez całe lata miliony ludzi próbowały odnaleźć ten skarb; jedyną wskazówką była wiedza, że prowadzące do celu zagadki są oparte na kulturze masowej końca XX wieku. Ale to właśnie Wade natrafia na klucz do pierwszego zadania i nagle odkrywa, że w desperackim wyścigu po największą nagrodę przeciwko sobie ma tysiące konkurentów. Ta coraz bardziej zaciekła rywalizacja wkrótce przenosi się z OASIS do świata rzeczywistego… [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Doktryna śmiertelności / James Dashner ; cz. 1)
Michael jest graczem. I - jak większość graczy - więcej czasu niż w realnym świecie spędza w wirtualnej rzeczywistości VirtNet. Do VirtNetu można wejść i umysłem, i ciałem, a jeśli jesteś hakerem, czeka cię jeszcze więcej zabawy. Bo przecież najfajniej jest łamać zasady, prawda? Ale pewne reguły powstały nie bez powodu¬ Kiedy jeden z hakerów zaczyna seryjnie mordować, rząd wie, że aby go schwytać, potrzebny będzie równie dobry haker. I to właśnie Michael wygląda na osobę, która może włamać się do najbardziej skomplikowanego systemu na świecie. Jeśli zgodzi się podjąć tej misji, będzie musiał wejść do VirtNetu nigdy nieodkrytymi ścieżkami. I uważać, aby nie stracić z oczu bardzo cienkiej granicy między grą a rzeczywistością¬ [nota wydawcy]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. F
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. Komputery
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Barliona – wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos – Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby – jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 2)
Barliona - wirtualny świat rozrywki stworzony dzięki najnowocześniejszym technologiom, z pełną imersją i niesamowitymi doznaniami. Gwarantem waluty w grze jest rząd, co przyciąga całe rzesze amatorów łatwego zarobku. Jednak Barliona ma też mroczną stronę: darmową siłę roboczą są w niej skazańcy ze świata rzeczywistego. Podczas gdy ciała więźniów pozostają zamknięte w autonomicznych kapsułach, ich umysły przenoszą się do wirtualnych kopalń Barliony. Dmitrij Machan przeżył już wiele. Po wyroku skazującym na osiem lat ciężkich prac musi radzić sobie jako Szaman, najmniej popularna klasa gracza; na domiar złego ma równie niepopularną specjalność Jubilera. Jego walka o przetrwanie w niczym nie przypomina wirtualnej zabawy. Machan dociera do odległych od stolicy krain. Nie traci czasu i zaczyna rozwijać swoje umiejętności. Dobrze wie, że najszybszym sposobem levelowania postaci są zadania. Ale zadania, które otrzymuje Szaman, są unikalne i legendarne, a jedno z nich uruchamia globalną aktualizację Gry. Trudno nie wpakować się wtedy w kłopoty, tym bardziej że Kartos - Mroczne Imperium, lenno Symulatorów, kryjące w sobie unikalne przedmioty i zasoby - jest w stanie poświęcić o wiele więcej niż tylko jednego gracza, by zdobyć to, czego pragnie najbardziej... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; Etap 6)
Zapraszamy do wirtualnego świata Barliony! Tak doskonałego, że nie dałoby się go odróżnić od rzeczywistości, gdyby nie to, że jest istną krainą marzeń: czeka tu na ciebie nie tylko zatrzęsienie niesamowitych przygód, ale także szansa bardzo przyzwoitego zarobku. Zajmij więc miejsce w podtrzymującej życie kapsule, pozwól, by kontrolę nad funkcjami życiowymi twojego ciała przejął system, i zanurz się w fantastycznym świecie o wiele lepszym niż ten, od którego robisz sobie przerwę. Poczujesz prawdziwą wolność. pod warunkiem że nie odsiadujesz tu kary. Bo więźniowie zesłani do Barliony mają gorzej niż dobrowolni gracze. I to o wiele gorzej. Dmitrij Machan, owiany legendą Szaman ze świata Barliony, odsiedział już swój wyrok w wirtualnej rzeczywistości. Przeżył jedenaście miesięcy niesamowitych przygód i potyczek - to chyba lepiej niż osiem lat ciężkiego więzienia?Tymczasem Barliona nie chce łatwo wypuścić Szamana i ma na to sposób: granica między dwiema rzeczywistościami, w których przebywa Machan, zaciera się... Wygląda na to, że wyjście z kapsuły nie jest takie proste - zanim to nastąpi, trzeba ukończyć Drogę. Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1)
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary - ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów - ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 1)
Barliona. Wirtualny świat pełen potworów, walk, przygód, tajemnic i graczy spragnionych tego, co w prawdziwym życiu niedostępne: elfów i magii, krasnoludów i gnomów, smoków i księżniczek oraz niezapomnianych konfrontacji. Gracze Barliony pozostają online całymi miesiącami; zamknięci w podtrzymujących funkcje życiowe kapsułach, nie wracają do realu, ścigając się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywaniu kolejnych osiągnięć. W Barlionie prawie wszystko jest dozwolone, a gracze nie odczuwają bólu i cierpienia. Tak działają filtry doznań: każdy cios, potknięcie, rana odbierane są przez graczy tak, jakby rozgrywały się na ekranie monitora: zupełnie bez bólu. Ale od każdej zasady są wyjątki. Istnieje grupa graczy, dla których Barliona zamieniła się w piekło. To przestępcy, zesłani tam w ramach odbywania kary - ich filtry doznań są wyłączone. Odczuwają wszystko tak, jak w najprawdziwszym realu. Główny bohater został skazany na osiem lat więzienia za nieumyślnie popełnione przestępstwo. W ramach kary osadzono go w jednej z barliońskich kopalni i przydzielono mu postać Szamana, jedną z najmniej popularnych klas. Ma wyzerowane statystyki. Nie zna reguł dotyczączych życia więźniów - ich świat w Barlionie wygląda zgoła inaczej niż świat wolnych graczy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; Etap 5)
Piąta część cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia – ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; Etap 3)
Trzecia część cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony.
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 3)
Wirtualny świat Barliony to miejsce relaksu i rozrywki. Właśnie tam toczy się drugie życie amatorów fantastycznych przygód i emocjonujących doznań ‑ wszystkiego, czego nigdy nie doświadczyliby w realu. A ponieważ w Barlionie można łatwo zarobić najprawdziwsze pieniądze, nic dziwnego, że w kapsułach podtrzymujących funkcje życiowe i zapewniających pełną immersję w świecie gry spędza czas znaczna część ludzkiej populacji. Jednak nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach – ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman – jedna z niższych klas graczy – przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; Etap 4)
Barliona - wirtualny świat tak namacalny, że pewnie można by wziąć go za rzeczywisty, gdyby nie to, że jest od realu o wiele ciekawszy! I nie dość, że zapewnia przygody, którym towarzyszą niepowtarzalne emocje, to jeszcze daje się w nim nieźle zarobić. Barliona to nie tylko relaks i rozrywka na najwyższym poziomie; to również całkiem znośna kasa. Warunek jest prosty: wylevelowana postać przyzwoitej klasy, należąca do prężnego klanu. A, jeszcze jedno: wszystko to cię nie dotyczy, jeżeli jesteś więźniem. Tak, ktoś wpadł na pomysł, że zamykanie ludzi w kapsułach graczy to idealny sposób na odciążenie więzień. A każdy odsiadujący wyrok w Barlionie zamiast czerpać przyjemność z gry i jeszcze na tym zarabiać, musi wykonywać niewolniczą pracę i walczyć o przetrwanie. Tak jak skazany na osiem lat pozbawienia wolności Dmitrij Machan, w Barlionie – Szaman. „Zamek widmo” to już czwarta odsłona jego niesamowitych przygód. Czymże jest klan bez własnego zamku? No właśnie! To dlatego głównym celem każdego przywódcy jest pozyskanie bazy operacyjnej nie do zdobycia. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. F (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.94 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Koniec gry. 2 / Mamare Touno ; [rysunki Kazuhiro Hara ; tłumaczenie Paulina Tuczapska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio JG, 2017. - 264, [4] strony, [1] karta tablic złożona : ilustracje ; 19 cm.
(Log Horizon / Mamare Touno ; 4)
Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Szybko okazuje się, że przeciwników jest niewyobrażalnie dużo i nadciągają z różnych stron. Choć Akiba, jako siedziba Poszukiwaczy Przygód z łatwością będzie się w stanie obronić, to tuziemskie wioski i miasta, raczej nie będą w stanie odeprzeć szturmu. Możnowładcy nie potrafią jednak dojść do porozumienia i atmosfera w Pałacu zaczyna się robić coraz bardziej napięta. Wtem na scenę wkracza pewna tchórzliwa, leniwa księżniczka i składa Krusty'emu propozycję nie do odrzucenia...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. SF (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej