Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(26)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(8)
E-booki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(26)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Planeta 11
(4)
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(22)
Filia nr 6
(1)
Filia nr 13
(2)
Autor
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Sagan Adam
(2)
Awdziej Marcin
(1)
Barańska-Fischer Mirella
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Blażlak Robert
(1)
Bober Tomasz
(1)
Chapman C. C
(1)
Czajkowska Maria
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dołhasz Magdalena (1963- )
(1)
Drzazga Marek
(1)
Dyba Adam
(1)
Gwiaździński Emilian
(1)
Handley Ann
(1)
Jabłoński Artur
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Karcz Kornelia (1956-2007)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kupisz Sławomir
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Lis Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Malarski Maciej
(1)
Malcherek Monika
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niestrój Roman (1944- )
(1)
Pabian Angelika
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Wirkus Marek
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(9)
Menedżerowie
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Dziennikarze
(1)
Redaktorzy
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(26)
Marketing
(7)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing mobilny
(2)
Promocja handlowa
(2)
Reklama
(2)
Reklama internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Aplikacja mobilna
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki
(1)
Content marketing
(1)
Copywriting
(1)
Copywriting internetowy
(1)
E-konsumenci
(1)
Elektronika
(1)
Event marketing
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Innowacje
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing szeptany
(1)
Media społecznościowe
(1)
Model biznesowy
(1)
Nieuczciwa reklama
(1)
Nowy produkt
(1)
Odzież
(1)
Otoczenie firmy
(1)
Planowanie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy
(1)
Postmodernizm
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Public relations w internecie
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telemarketing
(1)
Towary
(1)
Urządzenia mobilne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Znaki towarowe
(1)
Żywność
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Poradnik
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
E-biznes : modele i tendencje / Tomasz Bober. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2021. - 111, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
W swej pracy autor wyczerpująco przedstawia istotę e-biznesu, jego rodzaje, formy oraz modele. Szczególną uwagę zwraca na rolę promocji w sieci, która pomaga w utrzymaniu przewagi konkurencyjnej. Podjęta przez autora jest niezwykle ważna dla gospodarki i społeczeństwa.[lubimyczytac.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W obecnych warunkach intensywnego rozwoju nowoczesnych technologii funkcjonowanie przedsiębiorstw zyskało nowe cechy i możliwości. Technologie obliczeniowe i elektronicznej wymiany informacji wielorako wpływają na sposoby działania firm. Z jednej strony stanowią narzędzia pomocne do usprawniania pracy przedsiębiorstw, z drugiej zaś mogą być podstawą do tworzenia nowych przedsięwzięć biznesowych. Wnioski zawarte w monografii ukazują konieczność pogłębiania wiedzy na temat zastosowania nowych technologii w zarządzaniu przedsiębiorstwem na wielu polach jego działalności. Uświadomienie sobie szans i zagrożeń, które pojawiają się wraz z nimi, zwiększa możliwości firm w walce konkurencyjnej.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej