243742
Książka
W koszyku
[...] Turbulentne i szybko zmieniające się otoczenie to dziś naturalne środowisko, w jakim przychodzi funkcjonować praktyczne wszystkim podmiotom gospodarczym i kadrze zarządzającej. [...] W związku z tym źródłem dostosowania celów i strategii działania współczesnych przedsiębiorstw do radykalnych zmian zachodzących w ich otoczeniu sa zarówno innowacje prosektorowe, marketingowe i poznawcze, jak i organizacyjne oraz kultury organizacyjnej. [...] Lektura poszczególnych części pracy oraz analiza i ocena jej treści dowodzą, że cenne w niej jest wieloaspektowe ujęcie innowacyjności i pokazanie, że proces ten jest konsekwencją interakcji kreatywności, przedsiębiorczości, konkurencyjności, wiedzy, zarządzania i wzrostu gospodarczego. [fragment recenzji Ryszarda Borowieckiego]
Spis treści: Globalne spojrzenie na innowacyjność ; Działalność innowacyjna przedsiębiorstw ; Innowacyjność i przedsiębiorczość w organizacji ; Innowacyjne działania marketingowe.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim, polskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej