243724
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Publikacja pokazuje efekt „iluzji internacjonalizacji”, prowadząc do wniosków sprzecznych z powszechnie obowiązującym poglądem, że wyjście firmy na rynki zagraniczne bezpośrednio prowadzi do lepszych wyników w stosunku do firm pozostających w kraju. Zawiera szereg praktycznych wskazówek dla menedżerów planujących lub prowadzących ekspansję zagraniczną w celu zwiększenia szansy na odniesienie sukcesu. Książka jest adresowana do pracowników naukowych i studentów zainteresowanych problematyką biznesu międzynarodowego oraz zarządzania strategicznego, a także do kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw, które prowadzą ekspansję zagraniczną lub rozważają jej podjęcie.[ksiegarnia.beck.pl].
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 10 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 235-245. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych i studentów oraz kadry kierowniczej polskich przedsiębiorstw
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinansowana przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej