146317
Book
In basket
W skrypcie przedstawiono różnego rodzaju tendencje w biznesie międzynarodowym oraz narzędzia oddziaływania na rzeczywistość ekonomiczną we wlasnym interesie firmy, przedsiębiorstwa. Zestaw tych narzędzi to elementy marketingu mix. W skrypcie przedstawiono szereg uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Pokazano miary i sposoby ich wykorzystania przydatne w zarządzaniu (podejmowaniu decyzji ekonomicznych)... [z przedmowy]
Spis treści : Przedmowa ; Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego ; Globalizacja ; Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw i godpodarek ; Otoczenie przedsiębiorstwa w marketingu międzynarodowym ; Segmentacja rynku międzynarodowego ; Produkt w marketingu międzynarodowym ; Ceny w marketingu międzynarodowym ; Dystrybucja międzynarodowa ; Promocja na rynkach międzynarodowych.
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 13.1 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 250-257.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again