243724
Książka
W koszyku
Celem monografii jest identyfikacja i ewaluacja funkcjonowania e-commerce w Polsce. W toku rozważań przedstawiono pozytywne i negatywne aspekty handlu elektronicznego. Rozważania służą także przedstawieniu praktycznej wiedzy i przykładów różnego rodzaju i typu działalności e-commerce. Zakłada się, iż e-commerce w Polsce stanowi w obecnej dobie jeden z głównych aspektów funkcjonowania gospodarki. [ze wstępu]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 118-126.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Ekonomii i Finansów (Uniwersytet w Białymstoku), Instytut Zarządzania (Uniwersytet w Białymstoku)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej