243683
Książka
W koszyku
Tematem publikacji jest przedsiębiorczość kobiet. Zaprezentowano jej specyfikę w porównaniu z przedsiębiorczością mężczyzn, przedstawiono jej determinanty i ograniczenia oraz sposób wykorzystania zasobów rzeczowych i możliwości finansowych. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano aktywność przedsiębiorczą kobiet, opisano jej zróżnicowanie w wybranych krajach oraz poddano analizie typowe cechy przedsiębiorstw kobiecych, a także wiek, wykształcenie i profil zawodowy przedsiębiorców płci żeńskiej. Zaprezentowano też motywy i bariery przedsiębiorczości kobiecej. W rozdziale drugim zwrócono uwagę na rolę płci w aktywności zawodowej i na związane z nią stereotypy. W rozdziale trzecim przedstawiono wyniki badań empirycznych, których tematem były elementy polityki na rzecz przedsiębiorczości kobiet. W rozdziale czwartym sformułowano rekomendacje w zakresie działań sprzyjających rozwojowi aktywności gospodarczej osób płci żeńskiej. Praca może zainteresować zarówno teoretyków, jak i praktyków gospodarczych, studentów i doktorantów prowadzących prace w tym obszarze, a także przedstawicieli władz państwowych i samorządowych. [sklep-eu.pl]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 80.2 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Bibliografia strony [127]-138.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej