243742
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)
Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana "w lustrze mediów" jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI w., ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych. [z recencji]
Spis treści: Wizerunek medialny - od teorii do praktyki ; Medialne wizerunki subkultur ; Wizerunki wybranych grup zawodowych w mediach ; Odrzuceni, zapomniani, kłopotliwi? ; Wizerunek nauczyciela w opinii uczniów a telewizyjny obraz pedagoga w serialu "Duża przerwa" w reżyserii Mirosława Borka (analiza ilościowa) ; Wizerunek nauczyciela w serialu telewizyjnym "Duża przerwa" w reżyserii Miroslawa Borka (analiza jakościowa).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35.4 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Wiedza o społeczeństwie (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca prac współwydanych
Współpraca wydawnicza Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie i Wydawnictwa Adam Marszałek.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 361-378,strony internetowe na stronach [379]-381, filmografia na stronach 382-385.
Uwaga dotycząca finansowania
Publikacja dofinasowana przez samorząd Olsztyna.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim Spis treści także angielski.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej