243703
Książka
W koszyku
[...] Uważam, że recenzowana monografia dotyczy bardzo istotnego z punktu widzenia teorii i praktyki zarządzania problemu, którym jest współczesny marketing i profesjonalna sprzedaż. Monografia zawiera bardzo bogatą treść teoretyczną , jak i oryginalne badania autorek poświęcone temu zagadnieniu. Z peewnością będzie się cieszyć ona zainteresowaniem, zarówno wśród praktyków, jak i teoretyków zarządzania [...]. [z recenzji dr. hab. Adama Jabłońskiego, prof. WSB w Poznaniu]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 245-264.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej