243328
Książka
W koszyku
Książka porusza bardzo aktualną problematykę rozwoju elektronicznej obsługi klientów (...). Autorka swoje rozważania koncentruje na trzech obszarach gospodarki elektronicznej, a mianowicie na e-administracji, e-handlu i e-bankowości. Problematyka jest istotna z punktu widzenia podmiotów wprowadzających e-usługi, a szczególnie ich klientów. (...) Struktura pracy obejmuje zbiór zagadnień (...), uporządkowanych w sposób przemyślany i sprawnie opisujący podjętą tematykę. (...) Autorka wykazała się znajomością podejmowanej problematyki. Z recenzji dr hab. Elżbiety Szymańskiej, prof. PB Światowa gospodarka jest w fazie ciągłej globalizacji (szczególnie w obszarze nowych technologii i cyfryzacji procesów ekonomicznych i społecznych), dotykającej szczególnie elektronicznego handlu, usług i produkcji opartej na zaawansowanych technologiach. (...) Praca jest bardzo ciekawa i aktualna z uwagi na omawiane problemy/zagadnienia gospodarki elektronicznej. Z pracy wynikają konkretne wnioski o charakterze zarówno poznawczym, jak i praktycznym (aplikacyjnym). [Z recenzji dr. hab. Tomasza Wołowca, prof. WSEI]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 209-227.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Wydział Ekonomii i Finansów (Uniwersytet w Białymstoku)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej