243742
Książka
W koszyku
Książka dla studentów, którzy chcą się uczyć i dla wykładowców, którzy uczyć lubią. Przygotowana z myślą nie tylko o psychologii i pedagogice, ale też socjologii, psychiatrii społecznej, naukach o zarządzaniu. Metody opisu i wnioskowania statystycznego przedstawiane są od podstaw, w przystępny sposób, tak aby do ich przyswojenia wystarczyła elementarna znajomość matematyki. Podręcznik zawiera liczne ułatwienia dydaktyczne - pytania typu: co powinieneś umieć po przeczytaniu tego rozdziału?, marginalia z definicjami pojęć, bloki rozszerzające dla zaawansowanych, podsumowania, słowa kluczowe na końcu rozdziałów oraz bogaty zestaw zadań i problemów do samodzielnego rozwiązania ilustrujących istotę przedstawionych metod oraz pokazujących możliwości interpretacji otrzymanych wyników. Podręcznik powstał przede wszystkim z myślą o takim poszerzaniu wiedzy czytelników, które odbywa się poprzez rozumienie omawianych problemów. Tekst uczy więc studentów rozumienia logiki statystyki i stosowanych w niej procedur, właściwości narzędzi statystycznych, wagi założeń, które z tymi narzędziami są związane oraz rozumienia tego, co się zdarzy, gdy owe surowe wymagania teorii statystycznej zostaną skonfrontowane z realnymi danymi zebranymi w trakcie badań empirycznych. (Ze wstępu)
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Statistical reasoning in psychology and education
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 663-669. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej