248406
Book
In basket
Pandemia COVID-19 stanowi największe od lat wyzwanie z jakim muszą się zmierzyć firmy i marki na całym świecie. Obszarem szczególnej wrażliwości jest w tym zakresie szeroko rozumiana komunikacja marketingowa, a wpływ koronawirusa na tę sferę funkcjonowania przedsiębiorstwa wymaga refleksji naukowej, co stanowiło cel niniejszej pracy. W artykule przedstawiono zarys realiów funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu. Zwrócono uwagę na rodzaje aktywności firm w takim okresie oraz możliwe do realizacji strategie przynoszące najlepsze efekty po ustąpieniu recesji. Omówiono wpływ kryzysu na zachowania konsumentów oraz przykłady komunikacji marketingowej w czasie pandemii. Następnie przedstawiono rozważania dotyczące transformacji cyfrowej gospodarki z perspektywy działań marketingowych. Na podstawie kwerendy literatury i analizy przypadków, potwierdzono hipotezę, że czas pandemii stał się katalizatorem procesu skokowej cyfryzacji komunikacji marketingowej.
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 19.4.2 (1 egz.)
Notes:
General note
Materiały z konferencji naukowej: The world in the age of pandemic and post-pandemic period. 1st. international e-conference, 20-21 maja 2020 r., Poznań.
Bibliography, etc. note
Bibliografie, netografie przy referatach.
Language note
Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again