Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Planeta 11
(1)
Filia nr 10
(2)
Autor
Bochenek Emilia
(1)
Contento Carciofo
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaufmann Liane (1967- )
(1)
Landerl Karin (1967- )
(1)
Pontis Marco
(1)
Sher Barbara
(1)
Szewczyk Andrzej (tłumacz)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
włoski
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Autyzm
(1)
Dyskalkulia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Szkoły
(1)
Terapia zabawą
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest w całości poświęcona zagadnieniu dyskalkulii, czyli specyficznego zaburzenia rozwoju zdolności matematycznych. Autorzy opisują przyczyny i objawy dyskalkulii, prezentują przegląd badań dotyczących nabywania zdolności matematycznych, charakteryzują metody diagnostyczne, przybliżają sposoby wsparcia i interwencji. Rozprawiają się także z mitem dzieci z dyskalkulią jako uczniów leniwych i niechętnie uczących się matematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potrzebujesz skutecznych strategii, jak postępować z dzieckiem z autyzmem w szkole? W tej książce znajdziesz praktyczne porady i sugestie, przedstawione na przykładzie 15 sytuacji wynikających z typowych trudności towarzyszących zaburzeniom ze spektrum autyzmu. Zadbaj o przejrzyste polecenia. Dowiedz się, jak przekazywać informacje, żeby dziecko nie miało trudności z ich zrozumieniem - graj zespołowo. Do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska! Współpraca z innymi nauczycielami i pracownikami szkoły usprawni proces edukacyjny - nie zmuszaj. Uwzględnij indywidualne potrzeby dziecka i jego trudności sensoryczne, a praca w klasie będzie skuteczniejsza i przyjemniejsza. Zawsze pamiętaj, że dziecko z autyzmem może wykazywać zachowania problemowe, ale nie jest dzieckiem problemowym. Marco Pontis wykładowca pedagogiki i dydaktyki specjalnej osób z niepełnosprawnością intelektualną i całościowymi zaburzeniami rozwoju na Uniwersytecie w Bolzano. Od prawie 20 lat pracuje z osobami (i dla osób) z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i innymi niepełnosprawnościami złożonymi. Stale współpracuje ze stowarzyszeniami rodzin osób niepełnosprawnych, zajmuje się edukacją rodziców i opiekunów, a także superwizją terapii edukacyjnych opartych na dowodach. Odpowiada za program Centrum CTR dotyczący zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz współpracuje z CRS4 (Centrum Badań, Rozwoju i Studiów Wyższych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Pomóż swojemu dziecku (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie. [merlin.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Pomóż swojemu dziecku (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej