243801
Książka
W koszyku
Zaprezentowane w monografii treści oraz wynikające z ich analizy wnioski dotyczą prawidłowości funkcjonowania podmiotów w uwarunkowaniach rynkowych. Podstawą wskazania procedur i narzędzi oddziaływania na uczestników rynku, było postrzeganie marketingu jako procesu społecznego i zarządczego, nie tylko do „sprzedaży i kupna” dóbr, towarów i usług, ale głównie do wymiany wartości. W takim ujęciu marketing to wszelka wiedza i umiejętności jej wykorzystania, w logicznym postępowaniu na rynku oraz w życiu, dla rozpoznawania potrzeb (pragnień) społecznych i ich zaspokajania w czasie. [nota wydawcy]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 254-259.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej