244859
Book
In basket
(Biblioteka Nowoczesnego Menadżera)
(Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa)
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją. Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm.[empik].
Spis treści: Strategia marketingowa w eksporcie ; Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejścia ; Zarządzanie ryzykiem w eksporcie ; Specyfika sporządzania oferty eksportowej ; Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów ; Zabezpieczanie interesów eksportera w kontakcie handlowym ; Etapy realizacji transakcji eksportowej ; Warunki dostaw w transakcjach eksportowych ; Dobór finansowych zabezpieczeń i rozliczanie dostaw w eksporcie ; Dokumenty w transakcjach eksportowych ; Transport i spedycja w transakcjach eksportowych ; Dochodzenie spraw spornych w eksporcie.
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 25 (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again