247998
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1387) 1313)
Marketingowa reorientacja władz lokalnych i regionalnych jest procesem długotrwałym, wymagającym nowego spojrzenia na miejsce i role klientów (interesantów), zmiany priorytetów i warunków zaspokajania ich potrzeb i oczekiwań, wprowadzenia nowych procedur postępowania i akceptacji nowych form współpracy i partnerstwa. Dlatego też rozpoznanie, jak zachowują się współcześni nabywcy wybranych produktów oferowanych przez miasta, gminy i regiony, jakie cechy produktów są dla nich priorytetowe, jak oceniają działania podmiotów odpowiedzialnych za ofertę podażową w miastach i regionach, czy i ewentualnie jak można oddziaływać na ich zachowania nabywcze w kontekście realizacji idei marketingu terytorialnego, jest najważniejszym założeniem niniejszej pracy. Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki zainteresowanych problematyką marketingu terytorialnego, a w szczególności omawianych przez autorów produktów terytorialnych – turystycznego, transportowego i kulturalnego, menedżerów zarządzających miastami, aglomeracjami, gminami i województwami oraz organizacjami współpracującymi z jednostkami samorządu terytorialnego, jak również dla studentów, dla których omawiane kwestie są istotne. [Ze wstępu].
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 77.4 (1 egz.)
Notes:
General note
Na stronie tytułowej także tom 1370, oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 171-182.
Funding information note
Współfinansowanie: Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again