243827
Książka
W koszyku
Prawie wszyscy korzystamy z mediów. Dla wielu są one codziennym dodatkiem do życia, a dla niektórych wyznacznikiem życia albo wyznacznikiem rozkładu dnia. Media mogą mieć zatem ogromną siłę oddziaływania. Stosowne zatem staje się pytanie, czy są one obojętne moralnie, światopoglądowo, religijnie, czy raczej niosą jakieś przesłanie i wpływają na postawy ludzi? Z obserwacji wynika, że jednym pomagają czynić dobro, a inni wykorzystuje je do szerzenia zła. Prezentowana publikacja winna pomóc Czytelnikowi odpowiedzieć na pytanie, czy doświadczamy wpływu mediów? Jaki on jest w naszym odczuciu: częściej pozytywny czy częściej negatywny? Opracowanie jest próbą diagnozy stanu i roli mediów we współczesnym świecie. W jego części pierwszej podjęto rozważania nad wartościami religijnymi w mediach. Czy współczesne media mogą stanowić zagrożenie dla wiary, czy przeciwnie - mogą kształtować religijną dojrzałość? Druga część poświęcona jest wartościom moralnym. Czy komercjalizacja środków społecznego przekazu nie zagraża prawdzie i prawdomówności? Czy zachodzące procesy mają istotny wpływ na rodzinę i jej dobro? Jak media kształtują nasz styl życia? [wydawnictwo.uwm.edu.pl]
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej