243751
Książka
W koszyku
Pandemia COVID-19 stanowi największe od lat wyzwanie z jakim muszą się zmierzyć firmy i marki na całym świecie. Obszarem szczególnej wrażliwości jest w tym zakresie szeroko rozumiana komunikacja marketingowa, a wpływ koronawirusa na tę sferę funkcjonowania przedsiębiorstwa wymaga refleksji naukowej, co stanowiło cel niniejszej pracy. W artykule przedstawiono zarys realiów funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach kryzysu. Zwrócono uwagę na rodzaje aktywności firm w takim okresie oraz możliwe do realizacji strategie przynoszące najlepsze efekty po ustąpieniu recesji. Omówiono wpływ kryzysu na zachowania konsumentów oraz przykłady komunikacji marketingowej w czasie pandemii. Następnie przedstawiono rozważania dotyczące transformacji cyfrowej gospodarki z perspektywy działań marketingowych. Na podstawie kwerendy literatury i analizy przypadków, potwierdzono hipotezę, że czas pandemii stał się katalizatorem procesu skokowej cyfryzacji komunikacji marketingowej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.4.2 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji naukowej: The world in the age of pandemic and post-pandemic period. 1st. international e-conference, 20-21 maja 2020 r., Poznań.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy referatach.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenia w języku angielskim przy referatach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej