245371
Book
In basket
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 – gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego. [wydawca]
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 13 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 163-169.
Funding information note
Praca naukowa dofinansowana ze środków Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again