249871
Book
In basket
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Siedliska] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Spis treści: Pokolenie Z w dobie ekspansji mowych technologii informacyjnych ; Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich ; technologie mobilne i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokolenia Z ; Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych - wyniki badań empirycznych ; Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprenentantów pokolenia Z w Polsce ; Działania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych - rekomendacje i przykłady.
Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny element codzienności. Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów tego pokolenia w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.[pwn].
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 27.2 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 293-310.
Target audience note
Dla pracowników naukowych, doktorantów, studentów, właścicieli firm internetowych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again