244084
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie / David Ogilvy ; [przekład Agnieszka Rogalińska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2008. - 228 stron : ilustracje ; 25 cm.
Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamoweja (magazyn "Time"). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali, sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy, jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt, seks w reklamie, 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne, przyszłość reklamy. [lubimyczytac.pl].
Spis treści: Jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt? Praca w reklamie - jak ją zdobyć ; Jak prowadzić agencję reklamową ; Jak znaleźć klientów ; List otwarty do klienta poszukującego agencji ; Poszukiwany: renesans reklamy drukowanej ; Jak robić reklamy telewizyjne, które się sprzedają ; Reklama korporacyjna ; Jak reklamować turystykę zagraniczną ; Sekrety sukcesu w reklamie business-to-business ; Direct-mail - moja pierwsza milość i moja sekretna broń ; Reklama społeczna ; Rywalizacja z Procter & Gamble ; Osiemnaście cudownych pożytków z badań rynkowych ; Odrobina wiedzy, którą mam na temat marketingu ; Czy Ameryka jest wciąż na czele? Lasker, Resor. Rubicam, Burnett, Hopkins i Bernbach ; Co jest złego w reklamie? Przewiduję trzynaście zmian ; Lista lektur ; Tłumaczenie wybranych lektur.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising
Uwaga ogólna
Tłumaczenie wybranych reklam - strona 221.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej