243971
Książka
W koszyku
(ABC Profesjonalisty)
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych. Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć. Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów: - rozpoznanie właściwego problemu badawczego - sporządzenie planu badań - gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych - kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa - sporządzenie raportu i prezentacja wyników - ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji - wzdrożenie podjętej decyzji.[ksiegarnia.pwn].
Spis treści: Jak zaistnieć na rynku i dotrzeć do grupy decelowej ; Jak określić problem badawczy ; Jak planować projekt badawczy ; Jak pozyskiwać dane ; Jak skutecznie analizować dane ; Jak prawidłowo prezentować wyniki i je przekazywać ; Jak wykorzystać informacje ; Jak działać ; Jak pozyskiwać klientów.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.4 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Marktforschung : wie Sie Erfolg versprechende Zielgruppen finden
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia strony 180-184.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej