Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Ekonomiczno-Techniczna
(1)
Autor
Tkaczyk Mateusz (informatyk)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Specjaliści i specjalistki ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Książka "Sztuczna inteligencja w reklamie: nowe horyzonty" autorstwa Mateusza Tkaczyka przedstawia nowoczesne zastosowania sztucznej inteligencji w branży reklamowej. Autor analizuje, jak AI wpływa na procesy marketingowe, od personalizacji treści po automatyzację kampanii reklamowych. Publikacja zawiera praktyczne ćwiczenia i zadania, które pomagają czytelnikom zrozumieć i wdrożyć nowe technologie w praktyce. Jest to nieocenione źródło wiedzy dla specjalistów z branży marketingu, studentów oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi technologiami w komunikacji biznesowej. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej