Sorting
Source
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Filia nr 13
(1)
Filia nr 18
(1)
Author
Ceplin Joanna
(1)
Mecinski Kasia
(1)
Mialik Natalia
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Biznesplan
(1)
Internet
(1)
Kariera
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mowa nienawiści
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Portale internetowe
(1)
Psychologia
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Sukces
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Domain
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Uwierz w swoją markę online i rozwijaj swój biznes! / Joanna Ceplin. - Warszawa : Self Publishing, 2017. - 294,[8] stron : ilustracje ; 20 cm.
Książka dla każdej kobiety, która ma marzenia i cele. Rozwijaj swoją markę online, docieraj do nowych klientów i wykorzystuj siłę mediów społecznościowych do zbudowania biznesu z sukcesem. Uwierz, że media społecznościowe to nie tylko strata czasu. To obecnie najlepsza forma kontaktu z Twoimi klientami. To na Facebooku, Instagramie lub YouTube ludzie budują relacje, poznają nowe osoby, szukają informacji. Inspirują się, interesują tym co robią ich znajomi. W ten sposób dowiadują się o nowych markach, trafiają na ich strony, zapisują się do newsletterów, odkrywają nowe produkty. Jeżeli jesteś gotowa na budowanie skutecznej komunikacji online dla swojej marki i nie chcesz tracić czasu na chaotyczne działania, poznaj CYKL 7 KROKÓW, który przedstawiam w książce. Wszystkie działania opisałam prostym językiem, tak abyś od razu mogła przystąpić do działania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
W związku z remontem filia nr 13 będzie nieczynna do odwołania. Przepraszamy za utrudnienia.
Book
In basket
Każda/y z nas przeczytał kiedyś w social mediach coś, co zabolało. W internecie można znaleźć pełno przykładów ogromnej presji, którą kobiety wywierają na siebie nawzajem. To było inspiracją do stworzenia książki, która zgłębia temat presji i hejtu w internecie. Za pomocą wypowiedzi twórczyń oraz ekspertek i ekspertów z dziedzin psychologii, socjologii i historii “Nie obraź się, ale” bada, skąd bierze się presja, jak powstają wygórowane oczekiwania, jak hejt wpływa na jego odbiorców i jak sobie z nim radzić. Rozmowy i eseje przeplatają się z prawdziwymi komentarzami pełnymi niechcianych porad i negatywnych opinii. To książka dla tych, którzy doświadczyli lub doświadczają presji, ale także dla tych, którzy ją wywierają na innych. Dla hejtowanych i hejtujących, ale również tych, którzy przyglądają się z boku. Dla każdej i każdego z nas korzystających na co dzień z social media.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again