Sorting
Source
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
Planeta 11
(1)
Filia nr 10
(2)
Author
Bochenek Emilia
(1)
Contento Carciofo
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaufmann Liane (1967- )
(1)
Landerl Karin (1967- )
(1)
Pontis Marco
(1)
Sher Barbara
(1)
Szewczyk Andrzej (tłumacz)
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Italian
(1)
Subject
Dziecko autystyczne
(2)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(2)
Autyzm
(1)
Dyskalkulia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Szkoły
(1)
Terapia zabawą
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Niniejsza książka jest w całości poświęcona zagadnieniu dyskalkulii, czyli specyficznego zaburzenia rozwoju zdolności matematycznych. Autorzy opisują przyczyny i objawy dyskalkulii, prezentują przegląd badań dotyczących nabywania zdolności matematycznych, charakteryzują metody diagnostyczne, przybliżają sposoby wsparcia i interwencji. Rozprawiają się także z mitem dzieci z dyskalkulią jako uczniów leniwych i niechętnie uczących się matematyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Pedagogika (1 egz.)
Book
In basket
Potrzebujesz skutecznych strategii, jak postępować z dzieckiem z autyzmem w szkole? W tej książce znajdziesz praktyczne porady i sugestie, przedstawione na przykładzie 15 sytuacji wynikających z typowych trudności towarzyszących zaburzeniom ze spektrum autyzmu. Zadbaj o przejrzyste polecenia. Dowiedz się, jak przekazywać informacje, żeby dziecko nie miało trudności z ich zrozumieniem - graj zespołowo. Do wychowania dziecka potrzebna jest cała wioska! Współpraca z innymi nauczycielami i pracownikami szkoły usprawni proces edukacyjny - nie zmuszaj. Uwzględnij indywidualne potrzeby dziecka i jego trudności sensoryczne, a praca w klasie będzie skuteczniejsza i przyjemniejsza. Zawsze pamiętaj, że dziecko z autyzmem może wykazywać zachowania problemowe, ale nie jest dzieckiem problemowym. Marco Pontis wykładowca pedagogiki i dydaktyki specjalnej osób z niepełnosprawnością intelektualną i całościowymi zaburzeniami rozwoju na Uniwersytecie w Bolzano. Od prawie 20 lat pracuje z osobami (i dla osób) z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i innymi niepełnosprawnościami złożonymi. Stale współpracuje ze stowarzyszeniami rodzin osób niepełnosprawnych, zajmuje się edukacją rodziców i opiekunów, a także superwizją terapii edukacyjnych opartych na dowodach. Odpowiada za program Centrum CTR dotyczący zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz współpracuje z CRS4 (Centrum Badań, Rozwoju i Studiów Wyższych).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. Pomóż swojemu dziecku (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka SI)
Niniejsza książka jest przeznaczona dla terapeutów, nauczycieli przedszkoli i rodzin dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej (SPD). Autorka kładzie nacisk również na integrację społeczną i uwzględnia specjalne potrzeby dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Gry i zabawy podzielono na rozwijające dużą i małą motorykę. Pewne novum stanowi rozdział poświęcony aktywnościom ruchowym w wodzie. [merlin.pl]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. Pomóż swojemu dziecku (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again