Sosnowska Monika
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2474)
Kozioł Paweł
(2010)
Kotwica Wojciech
(811)
Kowalska Dorota
(659)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(539)
Sosnowska Monika
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(497)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(423)
Christie Agatha (1890-1976)
(404)
Roberts Nora (1950- )
(403)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(383)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(373)
Zarawska Patrycja
(373)
Popławska Anna (filolog)
(370)
Steel Danielle (1947- )
(361)
Fabianowska Małgorzata
(357)
Disney Walt (1901-1966)
(354)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(331)
Zimnicka Iwona (1963- )
(316)
Beaumont Émilie (1948- )
(315)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
King Stephen (1947- )
(297)
Gawryluk Barbara (1957- )
(282)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(271)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(268)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(266)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(263)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(262)
Trzeciak Weronika
(260)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(257)
Prus Bolesław (1847-1912)
(253)
Krasicki Ignacy
(248)
Szulc Andrzej
(246)
Boy-Żeleński Tadeusz
(245)
Leśmian Bolesław
(245)
Shakespeare William (1564-1616)
(244)
Tuwim Julian (1894-1953)
(244)
Goscinny René (1926-1977)
(241)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(232)
Rzehak Wojciech (1967- )
(232)
Słowacki Juliusz
(232)
Włodarczyk Barbara
(229)
Widmark Martin (1961- )
(227)
Mazan Maciejka
(224)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(222)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(216)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(216)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(214)
Fabisińska Liliana (1971- )
(210)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(202)
Ochab Janusz (1971- )
(201)
Webb Holly
(201)
Goliński Zbigniew
(198)
Dug Katarzyna
(197)
Supeł Barbara
(196)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Bélineau Nathalie
(191)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(191)
Ross Tony (1938- )
(190)
Willis Helena (1964- )
(190)
Czechowicz Józef
(187)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(186)
Kraśko Jan (1954- )
(184)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Marciniakówna Anna
(177)
Coben Harlan (1962- )
(176)
Górski Wojciech (1971- )
(175)
Siemianowski Roch (1950- )
(173)
Stanecka Zofia (1972- )
(173)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(170)
Baker Mark (1959- )
(170)
Szal Marek
(170)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Kiss Jacek
(164)
Kozak Jolanta (1951- )
(164)
Mortka Marcin (1976- )
(164)
Zarawska Patrycja (1970- )
(164)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Masterton Graham (1946- )
(163)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(161)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(161)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grimm Jacob (1785-1863)
(159)
Praca zbiorowa
(159)
Jachowicz Stanisław
(158)
Grisham John (1955- )
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(156)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Hamlet uzmysłowiony nie jest ścisłą analizą tekstu, nie jest też stricte pracą z zakresu filmoznawstwa, to próba połączenia dwóch wymiarów funkcjonowania Hamleta, mianowicie w kulturze wczesnej nowożytności (tekst) oraz w kulturze współczesnej (film). Hamlet uzmysłowiony nie jest ścisłą analizą tekstu, nie jest też stricte pracą z zakresu filmoznawstwa, ale raczej projektem z pogranicza orientacji badawczych, który uwzględnia różnicę pomiędzy reprezentacjami zmysłów w dwóch wymiarach funkcjonowania Hamleta w kulturze, z dodatkowym istotnym rozróżnieniem – wpływem różnicy płci poszczególnych postaci dramatu na reprezentacje doświadczeń angażujących zmysły. Rezultatem badawczym jest takie spojrzenie (by posłużyć się określeniem o zabarwieniu wizualnym) na uzmysłowiony dramat Szekspira, które potencjalnie może zaznaczyć się na polu badań nad Hamletem jako praca łącząca perspektywę genderowo-feministyczną z elementami antropologii kulturowej. Badania, które podejmują problematykę reprezentacji zmysłów na poziomie tekstu oraz na ekranie filmowym, to próba połączenia dwóch wymiarów funkcjonowania Hamleta, mianowicie w kulturze wczesnej nowożytności (tekst) oraz w kulturze współczesnej (film).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej