Żylińska Marzena
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog zbiorów Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2012)
Kotwica Wojciech
(795)
Kowalska Dorota
(664)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(545)
Żylińska Marzena
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(500)
Kochanowski Jan
(490)
Konopnicka Maria
(426)
Christie Agatha (1890-1976)
(407)
Roberts Nora (1950- )
(406)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(385)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(374)
Zarawska Patrycja
(374)
Popławska Anna (filolog)
(371)
Steel Danielle (1947- )
(368)
Fabianowska Małgorzata
(366)
Disney Walt (1901-1966)
(362)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(332)
Beaumont Émilie (1948- )
(324)
Zimnicka Iwona (1963- )
(311)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
King Stephen (1947- )
(300)
Gawryluk Barbara (1957- )
(281)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(274)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(270)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(268)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(267)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(267)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(265)
Trzeciak Weronika
(262)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(261)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(259)
Prus Bolesław (1847-1912)
(254)
Krasicki Ignacy
(251)
Shakespeare William (1564-1616)
(245)
Tuwim Julian (1894-1953)
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(244)
Goscinny René (1926-1977)
(244)
Leśmian Bolesław
(244)
Szulc Andrzej
(244)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(233)
Rzehak Wojciech (1967- )
(233)
Słowacki Juliusz
(233)
Włodarczyk Barbara
(231)
Widmark Martin (1961- )
(227)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(220)
Mazan Maciejka
(220)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(219)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(218)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(215)
Fabisińska Liliana (1971- )
(209)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(203)
Goliński Zbigniew
(201)
Webb Holly
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Ochab Janusz (1971- )
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(195)
Bélineau Nathalie
(194)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(194)
Marlier Marcel (1930-2011)
(193)
Ross Tony (1938- )
(192)
Willis Helena (1964- )
(190)
Kozłowska Urszula (1958-2018)
(189)
Czechowicz Józef
(188)
Supeł Barbara
(187)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(184)
Kraśko Jan (1954- )
(183)
Mickiewicz Adam
(183)
Orzeszkowa Eliza
(180)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(178)
Coben Harlan (1962- )
(177)
Marciniakówna Anna
(177)
Szal Marek
(175)
Stanecka Zofia (1972- )
(172)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(171)
Skalska Katarzyna
(171)
Astley Neville
(169)
Baker Mark (1959- )
(169)
Siemianowski Roch (1950- )
(169)
Ławnicki Lucjan
(169)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(168)
Górski Wojciech (ilustrator)
(167)
Kozak Jolanta (1951- )
(166)
Masterton Graham (1946- )
(165)
Kiss Jacek
(164)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(163)
Karpiński Marek (1948- )
(163)
Milne A. A. (1882-1956)
(162)
Jachowicz Stanisław
(161)
Grimm Jacob (1785-1863)
(160)
Mortka Marcin (1976- )
(160)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(160)
Grisham John (1955- )
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Grimm Wilhelm (1786-1859)
(157)
Możdżyńska Aldona
(157)
Onichimowska Anna (1952- )
(156)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(156)
Naczyńska Zuzanna
(155)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Uczenie się
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie przyjazne mózgowi to książka, w której zostały zebrane wnioski płynące z neuronauk. Dzięki postępowi tych nauk możemy dziś zweryfikować stosowane w domach, w przedszkolach i szkołach metody nauczania. Neurobiolodzy obalają wiele wygodnych dla rodziców i nauczycieli mitów i pokazują, jak wiele zależy od nas dorosłych. To my, tworząc określone środowisko, decydujemy o tym, czym będą zajmować się dzieci. Ich aktywność znajduje odzwierciedlenie w strukturze sieci neuronalnej, można nawet powiedzieć, że rzeźbi ich mózgi. Dlatego z wnioskami płynącymi z neuronauk powinni zapoznać się zarówno rodzice, nauczyciele, jak i studenci kierunków pedagogicznych, a także wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć, jak lepiej wykorzystać potencjał dzieci. Jeśli szkoła ma być źródłem prawdy o świecie, sama nie może ignorować wiedzy o tym, jak przebiegają procesy uczenia się.[http://www.wydawnictwoumk.pl].
E-book
W koszyku
Forma i typ
"Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie przyjazne mózgowi" to książka, w której zostały zebrane wnioski płynące z neuronauk. Dzięki postępowi tych nauk możemy dziś zweryfikować stosowane w domach, w przedszkolach i szkołach metody nauczania. Neurobiolodzy obalają wiele wygodnych dla rodziców i nauczycieli mitów i pokazują, jak wiele zależy od nas dorosłych. To my, tworząc określone środowisko, decydujemy o tym, czym będą zajmować się dzieci. Ich aktywność znajduje odzwierciedlenie w strukturze sieci neuronalnej, można nawet powiedzieć, że rzeźbi ich mózgi. Dlatego z wnioskami płynącymi z neuronauk powinni zapoznać się zarówno rodzice, nauczyciele, jak i studenci kierunków pedagogicznych, a także wszyscy, którzy chcą się dowiedzieć, jak lepiej wykorzystać potencjał dzieci. Jeśli szkoła ma być źródłem prawdy o świecie, sama nie może ignorować wiedzy o tym, jak przebiegają procesy uczenia się.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej