246925
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Spis treści: Innowacyjność organizacji - istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter ; Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz ozwoju innowacji ; Zarządzanie innowacjami - od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych ;. Promocja innowacji jako system komunikacj i pr zedsiębiorstwa z rynkiem.
Głównym celem niniejszej monografii jest kompleksowe ujęcie wybranych zagadnień związanych z problematyką zarządzania innowacjami oraz innow a- cyjnością współczesnych organizacji, z uwzględnieniem możliwych do zastos o- wania w t ym zakresie rozwiązań biznesowych w zakresie promocji innowacji. Monografia składa się z czterech rozdziałów, których kolejność i treść są podporządkowane postawionemu celowi głównemu. [wprowadzenie]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2210.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 138-143.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej