246925
Książka
W koszyku
W skrypcie przedstawiono różnego rodzaju tendencje w biznesie międzynarodowym oraz narzędzia oddziaływania na rzeczywistość ekonomiczną we wlasnym interesie firmy, przedsiębiorstwa. Zestaw tych narzędzi to elementy marketingu mix. W skrypcie przedstawiono szereg uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych. Pokazano miary i sposoby ich wykorzystania przydatne w zarządzaniu (podejmowaniu decyzji ekonomicznych)... [z przedmowy]
Spis treści : Przedmowa ; Istota i znaczenie marketingu międzynarodowego ; Globalizacja ; Międzynarodowa konkurencyjność przedsiębiorstw i godpodarek ; Otoczenie przedsiębiorstwa w marketingu międzynarodowym ; Segmentacja rynku międzynarodowego ; Produkt w marketingu międzynarodowym ; Ceny w marketingu międzynarodowym ; Dystrybucja międzynarodowa ; Promocja na rynkach międzynarodowych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. s. 250-257.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej