247982
Book
In basket
(Genologia Dziennikarstwa)
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. ┬Nowe nowe media├ odróżnia od zwykłych ┬nowych mediów├ ich społecznościowy charakter. Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem konsumentem, a skoro ┬każdy├ ─ to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy od indywidualnych upodobań konsumenta. Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej, ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze. [empik].
Availability:
There are copies available to loan: sygn. Media - Magazyn (1 egz.)
W związku z przeprowadzką Planeta 11 będzie nieczynna od 8 lutego. Planowane otwarcie w nowej lokalizacji: kwiecień 2025
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again