246925
Książka
W koszyku
W metodyce nauczania i wychowania upośledzonych umysłowo najczęściej pojawiającym się problemem jest jak uczyć, jakich należy użyć spososbów oraz metod pracy, ażeby dotrzeć do tych dzieci, pomóc im zrozumieć i w rezultacie opanować materiał nauczania. Refleksje na ten temat zawarte zostały w prezentowanej czytelnikowi pracy. Zakres proponowanych materiałów jest bardzo szeroki, bowiem zawierają one informacje na temat metody ośrodków zainteresowań, metody ośrodków pracy; wskazują na rolę i znaczenie zabawy na etapie nauczania początkowego; zaprezentowany został sposób wykorzystania metody Ruchu Rozwijającego weroniki Sherborne w pracy z dziećmi upośledzonymi umysłowo w stopniu umiarkowanym i znacznym; wskazują na sposoby realizacji oraz korekcji pojęć matematycznych, przyrodniczych, plastycznych, treści z zakresu pracy-techniki, z zakresu muzyki, a także kultury fizycznej w klasach I-III szkoły specjalnej; uwzględnione zostały ponadto wady wymowy w pisaniu u uczniów klas I-III szkoły specjalnej i program ich reedukacji (...) [z okł.]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Uwaga dotycząca finansowania
Sponsor wydania: Zakład Wyrobu Artykułów Spożywczych w Lubartowie, prowadzony od 1977 r. przez Annę i Kazimierza Rachioniów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej