247982
Book
In basket
W książce autor w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: - podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; - relacje między firmą a organami władzy, główne patologie występujące w tym środowisku, korupcję; - relacje pracownik - firma. Analizuje fazy pozyskania pracownika dla firmy oraz relacje władz z firmą jako całością; - funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; - relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; - relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem, odpowiedzialność dostawcy, rzetelność pracy oraz dialog ze społeczeństwem; - relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; - etyczne aspekty relacji mistrz - uczeń. Zamieszczone w rozdziałach przykłady w istotny sposób uatrakcyjniają lekturę, jednocześnie zmuszają czytelnika do samodzielnego myślenia, a wykładowcy dają możliwość przeprowadzenia dyskusji ze studentami. [dr Grzegorz Sołtysiak]
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 36.2 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 137-142.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again