252722
Book
In basket
2006, nr 2.
Media ─ Kultura ─ Komunikacja Społeczna to czasopismo naukowe. Każdy z zeszytów dotyczy dziedzin naukowych i kontekstów, wyznaczanych przez ujęte w tytule serii pojęcia: media, kultura i komunikacja społeczna. Wskazane trzy główne hasła wytyczają kierunek badań znajdujących odzwierciedlenie w publikowanych artykułach naukowych, recenzjach, komunikatach oraz określają strukturę kolejnych tomów. Rozważania, którym czasopismo poświęca uwagę, mają również inny wymiar, związany z nowym polem analityczno-interpretacyjnym, które otwiera się, gdy dyskusja dotyczy funkcji mediów oraz ich zróżnicowanych ról, takich choćby, jak kulturotwórcza. W wyniku tego na łamach rocznika publikowane są artykuły naukowe, których autorzy koncentrują się na analizie mediów, takich jak telewizja, radio, prasa, książka, film, ale także na analizie środowisk sieciowych, w tym stron internetowych, blogów, forów, gier. Czasopismo jest adresowane do tych odbiorców, których zainteresowania naukowo-badawcze oraz reprezentowane dziedziny oscylują wokół płaszczyzny jaką są media: medioznawców, specjalistów zajmujących się procesami komunikowania, kulturoznawców, filmoznawców, socjologów, filologów, filozofów, politologów, prawników.
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
General note
Od 2007/2008, nr 3/4 wyd.: Wydaw. UWM.
Od 2009, nr 5 brak podtyt.
Od 2009, nr 5 brak inst. sprawczej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again