252722
Książka
W koszyku
Spis treci : 1. Konceptualizacja pojęcia public relations (Geneza public relations, Stymulanty rozwoju public relations, Istota i pojęcie public relations, Public relations versus marketing i reklama) ; 2. Internal relations (Istota i pojęcie internal relations, Otoczenie społeczne internal relations, Cele i funkcje internal relations, Kierunki, formy i narzędzia komunikacji, Etapy działań internal relations) ; 3. Media relations (Podstawowe narzędzia media relations) ; 4. Investor relations (Adresaci działań investor relations, Instrumenty investor relations) ; 5. Personal public relations (Istota i przesłanki human relations, Bariery urzeczywistniania human relations, Werbalizacja a język ciała, Współpraca z radiem i telewizją) ; 6. Sponsoring (Geneza, pojęcie i cele sponsoringu, Sponsoring a mecenat, darowizna, dotacja, product placement, patronat prasowy, Rodzaje i formy sponsoringu, Strategie i narzędzia sponsoringu) ; 7. Lobbing jako narzędzie relations (Konceptualizacja pojęcia lobbingu, Modele i rodzaje lobbingu, Polski model lobbingu, Regulacje prawne działalności lobbingowej)
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.7 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej