252722
Book
In basket
Spis treści : 1. Podstawy metodyczne ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego ; 2. Przedsiębiorstwo handlowe - istota i funkcjonowanie w gospodarce (Przedsiębiorstwo jako kategoria ekonomiczna, Pojęcie i cechy przedsiębiorstwa handlowego, Funkcje przedsiębiorstw handlowych, Przedsiębiorstwo handlowe a otoczenie) ; 3. Typologia przedsiębiorstw handlowych (Kryteria klasyfikacji przedsiębiorstw handlowych, Rodzaje jednostek handlowych) ; 4. Istota procesu zarządzania przedsiębiorstwem handlowym (Zarządzanie strategiczne i operacyjne przedsiębiorstwem handlowym, Problemy decyzyjne w przedsiębiorstwie handlowym, Formułowanie celów w zarządzaniu przedsiębiorstwem handlowym) ; 5. Zarządzanie zasobami w przedsiębiorstwie handlowym (Czynniki wytwórcze i zasady ich łączenia, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Towary jako przedmiot obrotu, Zarządzanie bazą materialno-techniczną) ; 6. Asortyment jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa handlowego (Znaczenie asortymentu w działalności przedsiębiorstw handlowych, Pojęcie i cele polityki asortymentowej, Strategiczne planowanie asortymentu, Zarządzanie kategorią (category management)) ; 7. Zakup towarów - ujęcie procesowe (Fazy procesu zakupu, Organizacja zakupu i trendy w zarządzaniu zakupem) ; 8. Zarządzanie zapasami towarów w przedsiębiorstwie handlowym (Istota i rodzaje zapasów, Czynniki kształtujące wielkość i strukturę zapasów , Rachunek ekonomiczny w zarządzaniu zapasami, Strategie zarządzania zapasami) ; 9. Zarządzanie sprzedażą - podejście marketingowe (Główne problemy decyzyjne w zarządzaniu sprzedażą , Kształtowanie cen i marż, Strategie sprzedaży, Wyzwania strategiczne w procesie zarządzania sprzedażą) ; 10. Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstwa handlowego (Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie handlowym , Metody oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej, Analiza porównawcza sklepów jako instrument controllingu).
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 11 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 184-[189].
Target audience note
Dla studentów uczelni ekonomicznych, słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu handlu i dystrybucji oraz menedżerów przedsiębiorstw handlowych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again