245536
Książka
W koszyku
Treść : 1. Narzędzia gospodarowania pieniądzem w gospodarstwie domowym ; 2. Usługi finansowe dla gospodarstw niezamożnych ; 3. Rolnicze gospodarstwa domowe jako odbiorcy usług finansowych (Bankowe produkty związane z zaspokajaniem popytu na pieniądz, Kredytowa oferta finansowania bieżących potrzeb rolników i ich rodzin, Finansowanie inwestycji gospodarstw rolniczych, Rolnicze gospodarstwa domowe na rynku produktów oszczędnościowych i ubezpieczeniowych, Charakter oszczędności gospodarstw rolników indywidualnych, Produkty oszczędnościowe w bankowej ofercie dla rolników indywidualnych, Charakter i zakres ubezpieczeniowej oferty dla rolników indywidualnych) ; 4. Usługi finansowe dla mikroprzedsiębiorstw (Usługi bankowe skierowane do sektora mikroprzedsiębiorstw, Prowadzenie rachunków bankowych , Kredyty bankowe, Usługi instytucji doręczeniowych, Usługi depozytowe, Pożyczki , Pożyczki z Funduszu Mikro, Europejski Fundusz Rozwoju Wsi Polskiej, Środki Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Dotacje z funduszy strukturalnych, Leasing, Factoring, Usługi finansowe instytucji para bankowych, Fundusze inwestycyjne, Usługi w sferze ubezpieczeń ) ; 5. Oferta usług finansowych dla sektora zamożnych klientów indywidualnych (Bankowość dla zamożnych klientów indywidualnych, Segmentacja klientów bankowości dla zamożnych, Zindywidualizowany charakter obsługi zamożnego klienta, Kompleksowy zakres oferty private banking, Zarządzanie aktywami zamożnego klienta prywatnego, Pojęcie i zakres usług asset management, Podstawowe strategie budowania portfeli inwestycyjnych, Charakterystyka wybranych elementów oferty asset management, Zorganizowane formy bezpośredniej (osobistej) aktywności zamożnych inwestorów indywidualnych na rynku kapitałowym, Kompleksowe zarządzanie majątkiem zamożnego klienta indywidualnego (wealth management), Charakterystyka wybranych inwestycji rzeczowych, Usługi dodatkowe typu concierge) ; Rozdział 6. Podstawy prawnej ochrony gospodarstw domowych na rynku usług finansowych (Regulacje unijne jako determinanty wewnętrznych uregulowań prawnych, Polskie regulacje w zakresie ochrony konsumenta, Świadomość ekonomiczna i dostępność usług bankowych jako warunek skutecznej ochrony klienta usług finansowych).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19.4.1 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej