252722
Book
In basket
Treść : 1. Miasto i jego funkcje ; 2 Inwestycje w mieście - aspekty finansowe, 3 Promocja miasta wśród inwestorów ; 4 Polityka podatkowa miasta stymulująca przedsiębiorczość (Polityka podatkowa wybranych miast, Polityka podatkowa miasta Warszawy, Lublina i Janowa Lubelskiego) ; 5 Rola i kształtowanie przestrzeni publicznych w podnoszeniu atrakcyjności i wartości inwestycji mieszkaniowych (Preferencje ludności dotyczące przestrzeni publicznych w miejscu zamieszkania, Znaczenie przestrzeni publicznych w podnoszeniu, jakości i atrakcyjności terenów mieszkaniowych, Kształtowanie przestrzeni publicznych) ; Rozdział 6 Regulacje planistyczne jako istotny czynnik przyspieszający i usprawniający proces inwestycji gospodarczych (Polityka przestrzenna miasta w świetle aktualnych rozwiązań prawnych, Funkcja marketingowa planu miejscowego, Podstawowe różnice w kreowaniu przestrzeni handlowo-usługowej, centrum miasta i na jego peryferiach, Lokalizacja tradycyjnych stref przemysłowych i parków technologicznych, Działalność gospodarcza a obszary chronione) ; Rozdział 7 Inwestycje komunalne w miastach ; Rozdział 8 Przedsiębiorczość w małych miastach zachodniej Polski (Przedsiębiorczość w miastach - analiza w oparciu o kryterium liczby ludności, Załącznik - Wyniki badań analizy skupień dla cech związanych z przedsiębiorczością w miastach województw dolnośląskiego, zachodniopomorskiego oraz lubuskiego liczących od 10 do 20 tysięcy mieszkańców) ; Rozdział 9 Międzynarodowe wzorce umowne w kontraktach z inwestorami zagranicznymi (Prawo właściwe dla kontraktu, Listy intencyjne i prowadzenie negocjacji w dobrej wierze, Wzorce umowne, Klauzule siły wyższej i uciążliwości, Incoterms 2010) ; Rozdział 10 Inwestycje w dużych miastach i obszarach metropolitalnych (Wielkość i dynamika inwestycji przedsiębiorstw w miastach wojewódzkich, Czynniki wspomagające i bariery hamujące inwestycje w dużych miastach).
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 77.4 (1 egz.)
Notes:
General note
Nazwy aut. na s. 229. Stanowi kontyn. książki: Zarządzanie miastem : studium ekonomiczne i organizacyjne.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 219-228, wykaz aktów prawnych s. 228.
Target audience note
Dla przedstawicieli samorządu miejskiego i przedsiębiorców.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again