245675
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1. Charakterystyka rynku usług transportowych (Pojęcie, cechy, funkcje i struktura podmiotowo-przedmiotowa, Systematyka rynku, Procesy negocjacyjne i konkurencyjne, Uwarunkowania rozwoju i przeobrażenia, Rynek usług transportowych a procesy gospodarowania) ; Rozdział 2. Rynek usług transportowych jako struktura ekonomiczna i społeczna ; Rozdział 3. Konkurencja na rynku usług transportowych ; Rozdział 4. Interwencjonizm państwa na rynku usług transportowych ; Rozdział 5. Badania rynku usług transportowych (Źródła i metody badań marketingowych, Badania potrzeb przewozowych i popytu, Badania preferencji przewozowych i zachowań transportowych, Badania wielkości rynku i rynkowego potencjału przedsiębiorstw transportowych) ; Rozdział 6. Strategie funkcjonowania i rozwoju rynku usług transportowych ; Rozdział 7. Polski rynek usług transportu samochodowego ; Rozdział 8. Rynek usług transportu kolejowego ; Rozdział 9. Polski rynek usług transportu lotniczego ; Rozdział 10. Polski rynek usług transportu wodnego śródlądowego ; Rozdział 11. Rynek usług transportu morskiego z uwzględnieniem Polski ; Rozdział 12. Rynek usług transportu miejskiego w Polsce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103.2 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej