245675
Książka
W koszyku
Treść : Rozdział 1 Istota konsumpcji i zachowania się konsumenta (Pojęcie konsumpcji, Rodzaje i formy konsumpcji, Treść i zakres pojęcia "zachowanie się konsumenta", Dylematy racjonalności zachowań konsumentów na rynku) ; Rozdział 2 Potrzeby i sposoby ich zaspokajania ; Rozdział 3 Gospodarstwo domowe jako podmiot konsumpcji ; Rozdział 4 Uwarunkowania konsumpcji i nowe trendy w zachowaniach gospodarstw domowych (Determinanty określające potrzeby i zachowania gospodarstw domowych, Czynniki biologiczne, Czynniki ekonomiczne, Czynniki społeczno-psychologiczne, Czynniki kulturowe, Nowe trendy w zachowaniach gospodarstw domowych, Makrotrendy a zachowania gospodarstw domowych) ; Rozdział 5 Teorie konsumpcji (Mikroekonomiczne teorie konsumpcji, Makroekonomiczne teorie konsumpcji, Psychologiczne teorie konsumpcji Rozdział 6 Modele i teorie rynkowych zachowań konsumentów (Istota modeli zachowań konsumentów, Zintegrowane modele zachowania konsumenta, Empiryczne modele zachowania konsumenta, Kompensacyjne modele preferencji) ; Rozdział 7 Mierniki pomiaru konsumpcji i ich klasyfikacja (Mierniki konsumpcji - wprowadzenie, Mierniki wzorcowe, Mierniki przeliczeniowe, Mierniki struktury konsumpcji i mierniki dynamiki konsumpcji, Mierniki agregatowe i mierniki współzależności, Modele ekonometryczne).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27.2 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej