247982
Książka
W koszyku
Treść : 1: Kraje jako marki - podstawy brandingu narodowego ; 2: Marka narodowa a marka korporacyjna - podobieństwa i różnice ; 3: W jaki sposób marki komercyjne i marka narodowa wzajemnie się wspierają (Efekt kraju pochodzenia - czym jest i jak działa, Markowe produkty z markowych krajów, Marki firm i produktów jako nośniki tożsamości narodowej) ; 4: Wektory marki narodowej - wyzwania, metody, dobre praktyki ( Wektor pierwszy: dyplomacja publiczna, Wektor drugi: turystyka, Wektor trzeci: bezpośrednie inwestycje zagraniczne, Wektor czwarty: markowy eksport) ; 5: Jak budować marki narodowe (Model procesu budowania marki narodowej, Przebieg i organizacja procesu budowania marki narodowej, Interesariusze, czyli kto buduje markę narodową, Czas, koszty i rezultaty procesu budowania marki narodowej, Bariery i ograniczenia procesu budowania marki narodowej) ; 6: Budowanie polskiej marki narodowej (Branding narodowy w Polsce - uwarunkowania, ograniczenia, wybrane inicjatywy, Wizerunek i reputacja Polski na świecie, Projekt "Marka dla Polski" i próby jego kontynuacji, Przyszłość polskiej marki narodowej).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13.5 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 220-226.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej