247982
Książka
W koszyku
Treść : 1.Innowacje i procesy innowacyjne w sektorze opakowaniowym (Pojęcie innowacji w opakowalnictwie, Zakresy innowacji w opakowalnictwie, Uwarunkowania rozwoju innowacji w opakowalnictwie) ; 2.Innowacyjność materiałowa w opakowalnictwie (Papier i tektura, Tworzywa sztuczne) ; 3.Technologie innowacyjne (Opakowania aktywne, Opakowania inteligentne, Opakowania dla żywności wygodnej, Sprytne opakowania w branży farmaceutycznej i kosmetycznej) ; 4.Innowacje w zakresie identyfikacji towarów (Innowacje w kodach kreskowych, Technologie EPC/RFID, Wdrożenia EPC/RFID na świecie) ; 5.Innowacje marketingowe w opakowaniach jednostkowych (Warstwa wizualna jako przedmiot innowacji w opakowalnictwie, Uwarunkowania wprowadzania innowacji marketingowych w opakowaniach, Aktualne tendencje w innowacjach marketingowych opakowań jednostkowych wybranych produktów konsumpcyjnych).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104.1 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 155-168.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej