252722
Książka
W koszyku
Treść : 1 Ewolucja systemów zarządzania (Zarządzanie firmą przed "rewolucją przemysłową", Okres "rewolucji przemysłowej", Zarządzanie jakością, Normy dotyczące jakości) ; 2 Normy ISO - korzyści i uwarunkowania (Charakterystyka norm ISO serii 9000, Norma a specyfika organizacji, Korzyści z wdrożenia normy ISO 9001:2008, Bariery we wdrażaniu systemu) ; 3 Procesowe zarządzanie organizacją ; 4 Etapy realizacji systemu zarządzania jakością (Decyzja o wdrożeniu systemu, Diagnoza stanu organizacji - audyt wstępny, Określenie kształtu modelu systemu, Polityka jakości, Cele jakości dla organizacji, Cele dla procesów, Opracowanie "mapy procesów", Analiza ryzyka zagrożeń w procesach, Opracowanie dokumentacji systemu) ; 5 Utrzymanie i doskonalenie systemu (Audyty wewnętrzne, Utrzymanie i doskonalenie systemu, Przegląd systemu - ocena gotowości certyfikacyjnej, Procesowe wdrażanie systemów - podsumowanie) ; 6 Praktyczne przykłady procesów i procedur (Proces "Doskonalenie zarządzania", Proces "Marketing i promocja", Proces "Zarządzanie personelem") ; 7 Kierunki doskonalenia zarządzania organizacją (Fazy doskonalenia zarządzania, Doskonalenie zarządzania wg normy ISO 9001, Zintegrowany System Zarządzania na przykładzie ISO 9001 i kontroli zarządczej, TQM - kompleksowe zarządzanie jakością, Wybrane narzędzia doskonalenia zarządzania) ; 8 Model "Dobrej Praktyki Zarządzania" (Ogólna koncepcja "Dobrej Praktyki Zarządzania", Zarządzanie kompetencjami, Zarządzanie ciągłością biznesową - BS 25999-2:2007, Odpowiedzialność społeczna, System przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym, Etyka działania organizacji).
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej