252722
Książka
W koszyku
Geografia ekonomiczna dla biznesu / Zbyszko Pawlak. - Wyd. 2 - Poznań : Inter-Inform, 2003. - [2], 134 s. : il. ; 23 cm.
Celem publikacji jest zapoznanie czytelnika z problematyką badawczą geografii ekonomicznej i choć nie ma ona wprawdzie charakteru pełnej syntezy tego przedmiotu, to daje zarys wiadomości niezbędnych do indentyfikacji różnych stanów rzeczywistych w układach przestrzennych, wraz z wyjaśnieniem przyczyn ich powstania. W pracy zostały ukazane najnowsze tendencje i stany, jakie wywołane są przez funkcjonujące na świecie struktury przestrzenne i społeczne, ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji najważniejszych działów gospodarki oraz organizacji, ugrupowań i instytucji międzynarodowych działających w różnych jej płaszczyznach (w tym także politycznej i humanitarnej).
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych i prawniczych szkół wyższych wszystkich typów.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej