252722
Book
In basket
Geografia ekonomiczna dla biznesu / Zbyszko Pawlak. - Wyd. 2 - Poznań : Inter-Inform, 2003. - [2], 134 s. : il. ; 23 cm.
Celem publikacji jest zapoznanie czytelnika z problematyką badawczą geografii ekonomicznej i choć nie ma ona wprawdzie charakteru pełnej syntezy tego przedmiotu, to daje zarys wiadomości niezbędnych do indentyfikacji różnych stanów rzeczywistych w układach przestrzennych, wraz z wyjaśnieniem przyczyn ich powstania. W pracy zostały ukazane najnowsze tendencje i stany, jakie wywołane są przez funkcjonujące na świecie struktury przestrzenne i społeczne, ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji najważniejszych działów gospodarki oraz organizacji, ugrupowań i instytucji międzynarodowych działających w różnych jej płaszczyznach (w tym także politycznej i humanitarnej).
Notes:
Target audience note
Podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych i prawniczych szkół wyższych wszystkich typów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again