247998
Book
In basket
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające: opracowanie skutecznej strategii sprzedaży, określenie właściwej struktury działu sprzedaży, przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi, ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców, wyznaczenie optymalnych obszarów zapewniających efektywną sprzedaż, restrukturyzację działu sprzedaży, łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw, zarządzanie zmianą. [ksiegarnia.pwn.pl]
Media files:
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 11 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Sales force design for strategic advantage
General note
U dołu okł.: Sprzedaż, obsługa klienta.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again