247982
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono szczegółowy plan poprawy efektywności i elastyczności działu sprzedaży, który ma pomóc w szybszym i lepszym reagowaniu na zmieniające się warunki rynkowe. W publikacji tej zaprezentowano nie tylko wiedzę teoretyczną z zakresu zarządzania sprzedażą, ale także liczne przykłady zaczerpnięte z działalności znanych światowych firm. Czytelnik znajdzie w niej praktyczne wskazówki ułatwiające: opracowanie skutecznej strategii sprzedaży, określenie właściwej struktury działu sprzedaży, przydzielenie pracownikom zadań i obszarów do obsługi, ustalenie odpowiedniej liczby sprzedawców, wyznaczenie optymalnych obszarów zapewniających efektywną sprzedaż, restrukturyzację działu sprzedaży, łączenie działów w wypadku fuzji przedsiębiorstw, zarządzanie zmianą. [ksiegarnia.pwn.pl]
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Sales force design for strategic advantage
Uwaga ogólna
U dołu okł.: Sprzedaż, obsługa klienta.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej