246927
Książka
W koszyku
Promocja usług / Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej. [ce.de.wu.pl].
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 155-161.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej