246535
Książka
W koszyku
W czasach ciągłych zmian potrzebni są ludzie, którzy będą potrafili wykonywać zadania i szybko przystosowywać się do zmiennych warunków. Nabywanie kompetencji potrzebnych aktualnie i w przyszłości odbywa się w procesie rozwoju, którego podstawowym elementem jest szkolenie pracowników. Aby szkolenia przeniosły oczekiwane efekty, należy nimi odpowiednio zarządzać, spełniając takie tradycyjne funkcje zarządzania, jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrola. Monografia nie tylko zawiera bogaty przegląd literatury, ale też prezentuje zebrane w procesie badań empirycznych wskazówki dla osób zarządzających szkoleniami (menedżerów i specjalistów HR) oraz realizatorów szkoleń (trenerów). Przedstawia także problemy i wyzwania, które mogą się stać podstawą prowadzenia dalszych badań w analizowanym obszarze.[http://www.ksiegarnia.ue.wroc.pl].
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 14.3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 174-187.
Uwaga dotycząca finansowania
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska)
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej